Inne

Niewypłacalność biura podróży MALTUR. Gdzie powinni się zgłaszać klienci?

 

Biuro Podróży MALTUR Andrzej Kiermasz z Malborka opublikowało na swojej stronie internetowej oświadczenie o zaprzestaniu działalności organizatora turystyki https://maltur24.pl/

Biuro Podróży informuje na swojej stronie, że o sytuacji został poinformowany Marszałek Województwa Pomorskiego, natomiast oświadczenie o niewypłacalności biura jeszcze do Urzędu Marszałkowskiego nie dotarło. Wobec tego urząd poinformował, że nie posiada szczegółowych informacji o niezrealizowanych lub przerwanych wycieczkach.

Z oświadczenia wynika też, że biuro Podróży MALTUR odprowadzało składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny, który stanowi gwarancję zwrotu wpłat dla klientów w przypadku wyczerpania się kwot ubezpieczenia.

Klienci, którzy zarezerwowali miejsca na odwołanych wyjazdach powinni zgłaszać się do:

SIGNAL IDUNA Polska Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
ul. Przyokopowa 31, 01-208 Warszawa
tel.: 0-22 50-56-508,
fax: 0-22 50-56-444,
e-mail: info@signal-iduna.pl

Udostępnij

Zostaw pierwszy komentarz

Obserwuj nas