Mieszkańcy Trójmiasta i okolic doskonale znają posezonowe atuty Sopotu. Piękna jesienna aura sprzyja nadmorskim spacerom, ścieżki rowerowe zachęcają do aktywności, a miejskie instytucje kultury oferują ciekawe koncerty, spektakle i wystawy. Powakacyjna oferta przyciąga także osoby korzystające z uzdrowiskowych walorów kurortu. Miasto wykorzystuje ten potencjał i w ramach nowej, jesiennej kampanii promocyjnej pod hasłem „Spójrz na Sopot z innej perspektywy” zachęca do odwiedzin.
Mottem kampanii jest odkrywanie kulturalnego, naturalnego i uzdrowiskowego potencjału miasta. Spot telewizyjny można już zobaczyć w ogólnopolskich mediach. Do wizyty w najpopularniejszym, polskim kurorcie będą też zachęcać m.in. spoty radiowe, artykuły na portalach podróżniczych, lifestylowych oraz kampania w mediach społecznościowych.
– Sopot to nie tylko plaże, molo czy słynny „Monciak”. Mamy o wiele więcej do zaoferowania poza ścisłym sezonem turystycznym – mówi Magdalena Czarzyńska-Jachim, wiceprezydentka Sopotu. – W jesiennej kampanii odkrywamy nasze uzdrowiskowe i kulturalne atrakcje dostępne dla wszystkich po sezonie. Tym samym wspieramy branżę gastronomiczną i noclegową, która ucierpiała z powodu pandemii. Przyjazd do Sopotu właśnie jesienią daje szansę zachwycenia się wyjątkową architekturą miasta, skorzystania z tężni solankowych, aktywności plenerowych czy wizyty w miejskiej galerii sztuki. Pokazujemy, że kameralna perspektywa Sopotu jest piękna i wyjątkowa – podkreśla Magdalena Czarzyńska- Jachim, wiceprezydentka Sopotu.
Przedstawiciele sopockiej branży turystycznej mieli już okazję zapoznania się ze szczegółami kampanii podczas cyklicznego spotkania branży, organizowanego przez Sopocką Organizacje Turystyczną. Gastronomicy oraz hotelarze zgodnie podkreślali, że wielu z ich gości, np. z południowych czy centralnych województw, wybiera przyjazd do Sopotu właśnie po sezonie. Dlatego też spoty i materiały graficzne jesiennej kampanii będą udostępnione m.in. przez miasta partnerskie w Polsce i za granicą, Gdańską Organizację Turystyczną, Pomorską Organizację Turystyczną oraz Port Lotniczy Gdańsk im. Lecha Wałęsy.
Spot promocyjny jesiennej kampanii Sopotu powstał przy współpracy z agencją kreatywną Mova Film. Muzykę skomponował sopocianin Mariusz „Nosek” Noskowiak, artysta muzyk, perkusista i wokalista zespołu Blenders.

