SKM Trójmiasto poinformowała, że od 17 marca do odwołania Wydział Obsługi Posprzedażowej zlokalizowany na Dworcu Podmiejskim w Gdyni Głównej nie będzie przyjmować interesantów. Decyzja ta jest podyktowana obecną sytuacją epidemiologiczną. Jednocześnie poinformowano, że wszystkie bieżące sprawy można załatwić drogą elektroniczną, telefoniczną lub pisemnie.
Wydział Obsługi Posprzedażowej nadal będzie działać, ale bez obsługi klientów.
Sprawy można kierować:
- pisemnie do siedziby PKP SKM w Trójmieście Sp. z o.o. ul. Morska 350A, 81-002 Gdynia,
- za pośrednictwem e-mail: reklamacje@skm.pkp.pl (reklamacje możliwe do złożenia w ten sposób), skargi@skm.pkp.pl (skargi, wnioski), windykacja@skm.pkp.pl (sprawy dot. zadłużenia ),
- osobiście w kasach biletowych, w tym kasie biletowej budynku Dworca Podmiejskiego, tuż obok siedziby Wydziału Obsługi Posprzedażowej.
- telefonicznie pod numerem telefonu 58 721 27 78 (reklamacje), 58 721 29 76 (windykacja).